Ilmainen toimitus yli 30€ ostoksille Käsittelemme tilaukset joka arkipäivä 14 päivän palautusoikeus
Payment cards


Usein kysyttyjä kysymyksiä

Onko aurinkolaseissa UV-suoja?
Kaikissa aurinkolaseissamme on 100% UV-suoja ja ne ovat CE-hyväksyttyjä. CE-hyväksyntä takaa sen, että tuote täyttää Euroopalaiset vaatimukset liittyen turvallisuuteen, terveyteen ja ympäristöön.

Mitkä aurikolasit sopivat minulle? Löydä oma kasvojenmuotosi
On vaikeaa valita aurinkolasit puolestasi, mutta olemme luoneet apuvälineitä sopivien lasien valintaan.

Mikä koko sopii minulle?
Lasien ostaminen netissä voi vaikuttaa hankalalta, mutta olemme luoneet mittausoppaan, jonka avulla voit valita itsellesi parhaiten sopivan kehyksen.

Mitkä ovat polarisoidut aurinkolasit?
Polarisoidut aurinkolasit eroavat tavallisista aurinkolaseista siten, että niiden linssit poistavat heijastuksia. Polarisoidut aurinkolasit ovat myös suosittuja esimerkiksi kalastus- ja purjehduskäytössä. Linssit poistavat veden pinnan heijastuksia, jolloin voit nähdä syvemmälle pinnan alle.

Koska tilaukseni saapuu?
Teemme parhaamme toimittaaksemme tilaukset mahdollisimman pian, ja siksi toimitamme tilaukset päivittäin. Jos siis teet tilauksen ennen keskipäivää, toimitetaan tilauksesi samana päivänä. Tilaukset toimitetaan ykkösluokan postina.

En ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini?
Tehtyäsi tilauksen jossa maksu on hyväksytty, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Se lähetetään automaattisesti onnistuneen tilauksen yhteydessä. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, se voi johtua virheestä sähköpostiosoitetta annettaessa tai tilausvahvistus on voinut päätyä roskapostikansioon. Voit lisätä meidät sähköpostiohjelmasi hyväksyttyjen lähettäjien luetteloon. Näin voit välttää sähköpostiemme päätymisen roskapostikansioon, kun seuraavan kerran teet ostoksia kanssamme :) Jos et löydä tilausvahvistusta roskapostikansiostasi etkä ole varma, onko tilauksesi vastaanotettu, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä meihin.

Tarkastatteko tuotteet ennen niiden toimitusta?
Kyllä, tarkastamme kaikki tuotteet ennen toimitusta, jotta voimme varmistua siitä että asiakkaamme vastaanottavat vain laadukkaimpia tuotteita.

Mistä tiedän, onko valitsemani tuote saatavilla?
Kaikki sivustollamme näkyvät tuotteet ovat saatavilla varastostamme. Jos käy niin, että tilattu tuote on loppunut, otamme sinuun yhteyttä. Tällöin voit valita rahojen palautuksen tai valita toisen tuotteen valikoimastamme.

Onko maksaminen turvallista?
Kyllä, erittäin turvallista. Käytämme korkeinta turvallisuusluokitusta. Sivustomme on salattu https-suojauksella jokaisessa maksuvaiheessa. Maksaminen tapahtuu SSL-suojatussa ikkunassa, jolloin voit olla varma siitä, että tietosi ovat suojattu.
Sunlooper täyttää kaikki turvallisuusvaatimukset E-kaupankäyntiin, joten voit tuntea olosi turvalliseksi, kun teet ostoksia meillä.

Annetaanko henkilökohtaisia tietojani kolmansille osapuolille?
Sivustomme on salattu https-suojauksella jokaisessa maksuvaiheessa. Maksaminen tapahtuu SSL-suojatussa ikkunassa, jolloin voit olla varma siitä, että tietosi ei jaeta kenenkään kanssa, ei edes meidän.

Mitkä ovat palautusehdot?
Kaikki tuotteet tulee palauttaa samassa kunnossa, kuin ne on vastaanotettu.
Tuotteet tulee palauttaa täytetyn palautuslomakkeen kanssa.
Tuote on palautettava asianmukaisesti pakattuna, suosittelemme palauttamaan tuotteen samassa pakkauksessa jossa se toimitettiin.
Vastaat itse tuotteen palautuksen toimituskuluista.

Palautukset käsitellään 7 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta.
Palautusosoite:
Sunlooper.fi
Safirgangen 121
DK-2300 Copenhagen S

Onko palautukseni vastaanotettu?
Käsittelemme palautuksen 1-2 kertaa viikossa ja rahat palautetaan 7 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Tarkista tiliotteesi palautuksen tiimoilta. Jos sinulla on kysyttävää, olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä osoitteessa support@sunlooper.fi. Autamme mielellämme!.

Saanko rahani takaisin?
Emme tietenkään peri maksua palautetuista tuotteista. Maksat kuitenkin itse palautuksesta aiheutuvat kustannukset, ellei kyseessä ole viallinen tuote.

Mitä teen, jos vastaanotan väärän tai viallisen tuotteen?
Teemme kaikkemme sen varmistamiseksi, ettemme toimita vääriä tai viallisia tuotteita. Jos kuitenkin vastaanotat virheellisen toimituksen, pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen support@sunlooper.fi tai ottamaan yhteyttä sivustomme livechatissa. Näin voimme toimittaa tilaamasi tuotteen mahdollisimman pian.

Onko teillä myynti- tai noutopistettä?
Ei, valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää. Et siis voi kokeilla aurinkolaseja ennen ostoa. Sivustomme on kuitenkin avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, ja meillä on aina 14 päivän palautusoikeus.

Muuta kysyttävää?
Jos sinulla on kysyttävää, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä sähköpostitse: support@sunlooper.fi.